Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Κατερίνα Καινούργιου: Μιλά ΠΡΩΤΗ φορά για το χωρισμό της από τον Γιώργο Σαμαρά!

Κατερίνα Καινούργιου: Μιλά ΠΡΩΤΗ φορά για το χωρισμό της από τον Γιώργο Σαμαρά!

Για τη σχέση αλλά και το χωρισμό της από τον διεθνή ποδοσφαιριστή Γιώργο Σαμαρά, μίλησε για πρώτη φορά η Κατερίνα Καινούργιου!
Η παρουσιάστρια, εξομολογήθηκε πως
 «το καλοκαίρι στεναχωρήθηκα πολύ με όλο αυτό που έγινε, και τις διαστάσεις που πήρε, και πλέον έχω τρομάξει κι εγώ και η οικογένεια μου. Αλλά όταν εκτίθεσαι δημόσια, γιατί εγώ το έχω επιλέξει, πρέπει να γνωρίζεις ότι εφόσον πας διακοπές και εμφανίζεσαι δημόσια θα σε φωτογραφίσουνε».
Τόνισε δε, πως «δεν θα έμπαινα καν στη διαδικασία να βγω δημόσια με κάποιον αν δεν ήταν αληθινό! Για να το κάνω αυτό και το κάνω για πρώτη φορά στη ζωή μου, σημαίνει ότι ήταν πάρα πολύ αληθινό και ότι ένιωσα γι΄αυτόν τον άνθρωπο!»
Ωστόσο όπως λέει, «δεν φανταζόμουν ότι θα γινόταν τόσο μεγάλο και ότι κάθε μέρα θα διάβαζα τόσα πολλά διαφορετικά σενάρια!»
Παράλληλα, ξεκαθάρισε, πως «για να χαλάσει μια σχέση, χρειάζονται χίλιοι δύο παράγοντες.Μπορεί να γνωρίσεις έναν άνθρωπο, να είσαι πολύ καλά μαζί του και να περνάτε τέλεια. Αλλά μπορεί να είναι κακό το timing, να μπει ένας τρίτος άνθρωπος στη μέση ή να υπάρχει απόσταση!»
Μάλιστα δεν παρέλειψε σε κάποια θέματα να ρίξει και το φταίξιμο στον εαυτό της, λέγοντας πως:
«Όταν είσαι με έναν άνθρωπο που δεν έχει σχέση με αυτό το χώρο, δεν του αρέσει και μπορεί να τρομάξει. Θα μπορούσα να προφυλάξω κάποιες καταστάσεις. Σ΄αυτήν την περίπτωση, κατηγορώ λίγο τον εαυτό μου».
Τέλος, αποκάλυψε πως πλέον με τον Γιώργο Σαμαρά δεν μιλάνε, αλλά «τον σέβομαι πάρα πολύ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates