Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

«Έχω ανάγκη από έναν σύντροφο»


Τα λάθη που έχει κάνει με τους άντρες της ζωής της και την αδυναμία στη μονάκριβη κόρη της Φαίδρα εξομολογείται η Βάνα Μπάρμπα. Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Real News δηλώνει ότι η κόρη της είναι ο μόνος άνθρωπος που της έχει αλλάξει τη ζωή και παραδέχεται πως έχει ανάγκη από
έναν σύντροφο.
«Έχω γνωρίσει πολύ σπουδαίους άντρες στη ζωή μου, εξαιρετικές προσωπικότητες, που όμως ήρθαν νωρίς στη ζωή μου και δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω. Στο μεγάλωμα μου βιώνω μοναξιά. Είναι ευχή μου τον χρόνο που θα έρθει πέρα από την ασφάλεια και την υγεία, εύχομαι για τον εαυτό μου να βρεθεί ένας άντρας που θα τον συντροφεύω και θα με συντροφεύει. Το έχω ανάγκη πλέον».
 
Στην ερώτηση γιατί απέφυγε έναν καλό γάμο η Βάνα Μπάρμπα δηλώνει: «Δεν μπορούσα να ξεπουλήσω τη ζωή μου και τα όνειρα μου για έναν καλό γάμο. Δεν με ενδιέφερε ποτέ ένας καλός “σταχτοπούτος” στη ζωή μου. Το όνειρο μου ήταν να είμαι ελεύθερη,αξιοπρεπής,χορτάτη», καταλήγει η Βάνα Μπάρμπα.
 
Όσο για το αν θα έκανε πλαστική… «Φοβάμαι να μη γίνω σαν μούμια. Είναι τραγικό, χάνεις τη γοητεία σου, χάνεις τα πάντα. Προσπαθώ να κάνω τον χρόνο εραστή» καταλήγει η Βάνα Μπάρμπα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates