Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Δήλωση ΒΟΜΒΑ: Angelina Jolie: «Θα πρέπει να εγκαταλείψω την ηθοποιία»

Δήλωση ΒΟΜΒΑ: Angelina Jolie: «Θα πρέπει να εγκαταλείψω την ηθοποιία»Τέτοια εποχή πέρυσι, ο Brad Pitt είχε δηλώσει πως θα εγκαταλείψει την ηθοποιία για να αφοσιωθεί στην οικογένειά του. Τώρα, την ίδια δήλωση ΒΟΜΒΑ κάνει και η Angelina Jolie!

Η Angelina σε συνέντευξη που έδωσε στο «Channel 4» είπε πως «σκέφτομαι πως πρέπει να εγκαταλείψω την ηθοποιία , καθώς τα παιδιά μου πλησιάζουν στην εφηβεία και θα έχω πολλά θέματα να “τακτοποιήσω” στο σπίτι. Έχω απολαύσει μια μακροχρόνια πορεία στον χώρο του θεάματος. Είμαι ευγνώμων για τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν και για όλες αυτές τις δουλειές. Έχω την ευκαιρία να διηγηθώ πολλές ιστορίες…»

«Υπάρχουν μερικά film ακόμη τα οποία θέλω να γυρίσω. Δεν έχω τελειώσει. Αλλά αν έφευγα από τον χώρο αύριο κιόλας, θα αφιέρωνα περισσότερο χρόνο στα παιδιά μου. Θα ξυπνούσα σαν ευτυχισμένη  μητέρα  με τα παιδάκια της» πρόσθεσε η ηθοποιός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates